Betaalmethoden:

Op Tirendo.be kunt u een van de volgende betaalmethoden kiezen:

1. Credit card

Hier kunt u eenvoudig betalen met VISA, MasterCard, Maestro of American Express.
Uw kaart wordt in rekening gebracht wanneer uw bestelling is geplaatst. Omdat uw creditcardgegevens een SSL-proces doorgaan, garanderen we het hoogste veiligheidsniveau als u bij ons een aankoop doet. Alle persoonlijke gegevens worden versleuteld en kunnen door niemand worden gezien of gelezen.

2. PayPal

Als u ervoor kiest om te betalen met PayPal wordt u aan het eind van uw bestelling doorgestuurd naar PayPal. Als u al een rekening heeft bij PayPal, kunt u inloggen en uw bestelling bevestigen. Als u nog niet eerder Paypal heeft gebruikt, kunt u zich aanmelden als gast of een nieuw profiel aanmaken, en vervolgens uw bestelling bevestigen.
Zodra we de betaling hebben geregistreerd, wordt uw bestelling verzonden. Meestal duurt het slechts een enkele minuten voordat we uw betaling via PayPal registreren.

Zodra uw bestelling is geplaatst via PayPal ontvangt u een bestelbevestiging. Houd er rekening mee dat er in zeldzame gevallen verwerkingsproblemen kunnen voorkomen bij PayPal, waar wij geen invloed op hebben. Let op dat een transactie via PayPal zal worden afgegeven vanaf onze website, u kunt niet naar de webpagina van PayPal gaan om uw bestelling af te ronden, dan zullen we de betaling niet koppelen aan de bestelling. Gelieve hiermee rekening te houden bij het kiezen van PayPal als betaalmethode.

Als u ervoor kiest om uw goederen te retourneren, wordt uw bedrag terug overgemaakt naar uw PayPal-rekening. Wat doet u als u uw geld terug heeft op uw PayPal-rekening? - Houd het in uw account voor verder gebruik, of maak het bedrag over naar uw bankrekening - het is uw keuze. Dit zijn de opties die u heeft bij uw PayPal-rekening. Hier hebben wij geen invloed op.

3. Betalingsoverdracht

Door overmaking via de bank. Maak het totaalbedrag over op het banknummer wat onder aan uw rekening op internet wordt vermeld. We zullen de banden direct na ontvangst van de betaling afleveren.

Bezorging en montage

A. Bezorging

1. Wat zijn de verzendkosten?

Voor levering aan een eiland brengen we extra bezorgkosten van €8,50 per band in rekening.

Voor complete wielen en velgen: de prijzen zijn per compleet wiel of complete velg plus verzendkosten van €9,90 per wiel/velg in Nederland.

2. Wie zijn onze logistieke partners?

De levering wordt gedaan door Deutsche Paket Dienst (DPD). In bepaalde gevallen kan het ook door GLS worden gedaan. Beiden zijn gespecialiseerd op het gebied van de bandenlevering en hebben een nauwe samenwerking met ons.

3. Waar kan ik mijn banden laten leveren?

We hanteren twee leveringsmethoden:

  1. Levering aan factuuradres of een ander adres
  2. Levering aan montagepartner
4. Wat is de levertijd?

De levertijd hangt gedeeltelijk af van het moment waarop wij uw betaling ontvangen, maar het duurt meestal ongeveer 2-5 werkdagen.

5. Kan ik zelf mijn producten ophalen?

Nee, helaas is deze optie niet beschikbaar. De twee alternatieven voor ontvangst van producten zijn hierboven beschreven.

6. Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is wanneer de producten worden geleverd?

We zullen proberen om drie keer te leveren. Na de eerste poging laat onze logistieke partner u een bericht achter. Door gebruik van de verstrekte contactinformatie kunt u een tijd voor de volgende levering doorgeven.

B. Fitting

1. Hoe vind ik mijn montagepartner?

U kunt eenvoudig een montagepartner vinden door het invoeren van uw postcode. De banden worden geleverd bij de montagepartner, klaar om te worden gemonteerd .

2. Wat is de prijs van de installatie?

De prijzen voor de installatie variëren, afhankelijk van montagepartner. U ziet de prijzen bij de bestelling. Onze excuses voor prijswijzigingen die op korte termijn door de montagepartner worden doorgevoerd. Aangezien de montagepartner de prijzen van hun diensten vaststelt, kunnen wij niet garanderen dat de prijzen hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling.

Na aankoop

A. Annulering

Volgens de wet heeft u recht om dit contract binnen veertien dagen te annuleren zonder dat een reden hoeft op te geven. Voor de aankoop van goederen geldt een opzegtermijn van veertien dagen, ingaande op de dag wanneer u of een derde persoon die door u is genoemd, niet inbegrepen de vervoerder, bezit heeft genomen van de goederen. Indien de bestelde goederen worden geleverd door middel van gedeeltelijke zendingen, gaat de termijn in op de dag van ontvangst van de laatste goederen; indien het contract voor de levering van goederen meerdere deelleveringen of partijen noemt, gaat de termijn in op de dag dat de laatste gedeeltelijke zending of partij is ontvangen;

Om uw recht van opzegging uit te oefenen moet u ons informeren (Tirendo GmbH, Pappelallee 78/79 10437 Berlijn, E-mail: service@tirendo.be) over uw beslissing om dit contract te annuleren met een duidelijke verklaring (bijvoorbeeld per post of e-mail). Voor aanvullende informatie, zie onze Retourbeleid pagina.

B. Klachten

Als u een product wil retourneren kunt u contact met ons opnemen via e-mail, service@tirendo.be

Wij zullen uw aanvraag zo snel mogelijk verwerken en bieden gratis retournering en/of een gratis nieuwe levering.

C. Recht van retour

Tirendo biedt een 14 dagen terugkeerbeleid vanaf de dag dat u uw goederen heeft ontvangen.
Meer informatie kan worden gevonden in onze algemene voorwaarden

Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice service@tirendo.be.

Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op

D. Garantie

Voor informatie over de garantie, zie de algemene voorwaarden

Als u vragen heeft kunt u contact opnemen met onze klantenservice service@tirendo.be

wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Haut de page